انواع محصول

این سازه در دو نوع تخت و منحنی قابل سفارش می باشد

ویژگی سازه

برپای پاپ آپ زمان زیادی نمیبرد و بارها و بارها قابل استفاده و کاربردی است

کاربردی

مناسب برای جداسازی فضای داخلی مانند غرفه های نمایشگاهی ، همایش ها ، کنفرانس ها و…
پاپ آپ
پاپ آپ

تنوع ابعاد

با متنوع بودن سایزهای این سازه سهولت در برپایی غرفه و ایجاد فضا

حمل و نقل

این سازه ابعاد بزرگی پوشش می دهد ولی قابلیت جمع شدن در یک کاور بسیار کوچک را داراست

قیمت مناسب سازه

به دلیل هزینه مقرون به صرفه چاپ و غرفه سازی ، استند پاپ آپ پرطرفدار است. و استفاده های زیاد و متنوعی از این استند می نمایند.

سازه پاپ آپ

_

پاپ آپ یکی از مهمترین سازه های نمایشگاهی مورد استفاده در برپایی غرفه های نمایشگاهی ، سمینارها ، جلسات و میتینگ ها بعد از استند می باشد ، قابلیت برپایی سریع و شکل منحصر به فرد این سازه باعث آن شده که در زمینه سازه های اطلاع رسانی جایگاه ویژه ای داشته و تقریبا هیچ سازه جای آن را نمی گیرد.

پاپ آپ ها از نظر اندازه بر حسب تعداد ماژول ( به هر یک از مربع های سازنده در اشکال بالا یک ماژول گویند ) به سه دسته تقسیم می شوند :

۱- پاپ آپ ۳×۴ : این پاپ آپ داری ۱۲ ماژول بوده (تصویر شماره ۱) ارتفاع آن ۲۲۸ سانتی متر و در چاپ آن از ۶ لت  ۲۲۸×۶۸ سانتی متری تصویر بالا نصب یکی از لت ها پاپ آپ نشان می دهد(جنس پلات لمینت استفاده می گردد) در نتیجه فایلی که برای چاپ باید ارسال شود  ۲۲۸×۴۰۸ سانتی متر باشد .

۲- پاپ آپ ۳×۳ : این پاپ آپ داری ۹ ماژول بوده (تصویر شماره ۲) ارتفاع آن ۲۲۸ سانتی متر و در چاپ آن از ۵ لت  ۲۲۸×۶۸ سانتی متری تصویر بالا نصب یکی از لت ها پاپ آپ نشان می دهد(جنس پلات لمینت استفاده می گردد) در نتیجه فایلی که برای چاپ باید ارسال شود  ۲۲۸×۳۴۰  سانتی متر باشد .

۳- پاپ آپ ۳×۲ :  این پاپ آپ داری ۶ ماژول بوده (تصویر شماره ۳) ارتفاع آن ۲۲۸ سانتی متر و در چاپ آن از ۴ لت  ۲۲۸×۶۸ سانتی متری  تصویر بالا نصب یکی از لت ها  پاپ آپ نشان می دهد(جنس پلات لمینت استفاده می گردد) در نتیجه فایلی که برای چاپ باید ارسال شود ۲۲۸×۲۷۲ سانتی متر باشد .

وب سایت چاپ رازک سازه ی پاپ آپ را تا اندازه ۸×۳ تولید و عرضه میکند

 

سازه پاپ آپ

  • تمامی پاپ آپ به همراه مگنت و برش دور می باشد
  • Max. file size: 64 MB.
  • 0 تومان