چاپ لیبل همراه برش طرح دلخواه

ما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام چاپ رازک دنبال کنید

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chap Razak.ir (@chaprazak.ir)

چاپ لیبل

لیبل برچسب اموال

برچسب اموال نوعی لیبل است که کارایی آن از روی اسمش هم مشخص است. برچسب اموال برای پیگیری و ردیابی اموال شرکت ها و دفاتر استفاده میشود و راهی اقتصادی برای نظارت روی اموال است. از انواع برچسب امول میتوان به برچسب اموال فویلی، پلی استر و… میتوان نام برد. برچسب اموال به سبب نقشی که در ردگیری اموال شرکت دارد دارای ویژگی هایی نظیر:

  1. دارای چسبندگی و مقاومت بالا در برابر آسیب و کنده شدن
  2. مقاوم در برابر انواع حلال های صنعتی
  3. بسته به نوع برچسب اموال زمانی که کنده شود، ردی از خود به جای میگذارد.

لیبل پشت چسب دار

لیبل های پشت چسب دار کاغذی دارای امکان چاپ بصورت برگه ای و رولی میباشند و دارای مصارف گوناگون روی محصولات دارویی، غذایی و … میباشند. ویژگی لیبل های پشت چسب دار کاغذی علاوه بر کیفیت بسیار بالا و قابل مقایسه با رقبا، امکان درج اطلاعات مانند بارکد روی لیبل هاست. چاپ رازک قابلیت چاپ لیبل های پشت چسبدار با تیراژ پایین و بالا را دارد

لیبل پی وی سی

لیبل های pvc لیبل های بسیار محکم و مقاوم در برابر شرایط محیطی هستند و چاپ رازک صفر تا صد تولید و چاپ سفارشی آن ها را بر عهده دارد. این لیبل ها عموما در طرح های مات، شفاف و ترنسپرنت عرضه میشوند و ماندگاری بالاتری از سایر لیبل ها از خود نشان میدهند. برتری لیبل پی وی سی نسبت به کاغذی، مقاومت بیشتر در برابر پاره شدن و فشار های محیطی است.

لیبل شیشه ای

شرکت های تولید کننده خودرو یا خدمات آن، بیشترین مشتریان لیبل های شیشه ای هستند. این لیبل ها علاوه بر مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوا، چسبندگی بالایی روی سطوح شیشه ای دارند. لیبل های شیشه ای معمولا بی رنگ هستند و نوشته های انها از هر دو طرف خوانده میشوند. لیبل های شیشه ای ، قابلیت دریافت کد ها و اطلاعات نامرئی روی خود هستند و بصورت لیبل رول و شیت به بازار عرضه میشوند.

لیبل مگنتی و ژله ای

این لیبل ها، زیبایی ظاهری فوق العاده ای دارند و عموما شرکت های مختلف برای تهیه لیبل لوگوی خود، روی لیبل ژله ای بخصوص سرمایه گذاری میکنند. لیبل ژله ای تولیدی از وب سایت چاپ رازک نیز ماندگاری فوق العاده بالایی در برابر شرایط محیطی دارد و بصورت تیراژ پایین و بالا قابل سفارش هستند.

لیبل و برچسب گچی

خاصیت فوق العاده ای که لیبل گچی دارد این نکته است که به هیچ وجه یکدست کنده نمیشود و هنگام کنده شدن به هزاران تکه تبدیل میشود و از این رو، برای لیبل محصولات، ضمانت ها، برچسب پلمپ و … بسیار مناسب است.

chaprazak.ir#

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *