خدمات طراحی گرافیک

خدمات طراحی گرافیک

خدمات طراحی گرافیک آموزشی از وب سایت چاپ رازک https://chaprazak.ir/


خدمات طراحی گرافیک

خدمات طراحی بسته بندی , طراحی لوگو و آرم , طراحی کاتالوگ و بروشور , طراحی پوستر , طراحی مهر و ست اداری , طراحی کارت ویزیت , طراحی سر برگ و امثال هم تداعی کننده طراحی گرافیک و وظایف طراح گرافیک ( گرافیست) برای بسیاری میباشد.ولی در واقع کاربرد طراحی گرافیک بسیار گسترده تر از موارد فوق در نشریات و مجلات ,انواع تبلیغات , اینترنت و طراحی وب , رسانه های تصویری و آگهیهای بازرگانی و فضا سازی شهری در دنیای پیرامون ما به چشم میخورد.

تعاریف متعددی برای طراحی گرافیک وجود دارد. میتوان به عبارتی هرگونه خلق و بکارگیری نظمی هنرمندانه بین مولفه های مختلف بصری برای ایجاد ارتباط تصویری با مخاطب به منظور انتفال احساس و مفاهیم مشخص را طراحی گرافیک اطلاق کرد.در طراحی گرافیک از فن بیان و تعریف مفاهیم بصورت علائم بصری و تکنیکهای طرح بندی و هنرهای تجسمی برای خلق یک پیام و فضای حسی در قالبی دیداری استفاده میشود و به دو بخش خلق ایده یا طرح و اجرای موثر طرح در قالب ارتباطی مورد نظر تقسیم میگردد.هر چند طراحی گرافیک به شکل عام قدمتی بسیار طولانی دارد اما اوایل قرن نوزدهم زمان رشد و شکل گیری طراحی گرافیک بشکل امروزی همگام با پیشرفتهای صنعت چاپ و سایر صنایع بوده است .

اکنون سالهاست که طرحهای گرافیکی به غیر از چاپ و نشر در قالبهای نوین ارتباطی و الکترونیکی به زندگی مدرن راه یافته اند و مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار میدهند و بخشی لاینفک از سایر زمینه های طراحی مانند طراحی وب, دکوراسیون داخلی , طراحی مالتی مدیا , تولیدات رسانه های تصویری , طراحی لباس , طراحی لوازم خانگی , فضا سازی , طراحی فرم سازمانی و … گردیده اند و بروز رسانی مداوم اطلاعات و مهارتهای تخصصی از ملزومات طراحان گرافیک شده است.

امروزه شاهد رقابت بسیار فشرده در دنیای تجارت و تولید و خدمات هستیم. به طور قطع تداوم حیات شرکت ها و نهادهای تجاری و اقتصادی به دلیل وجود رقبای توانمند نیازمند خلاقیت و داشتن عملکردی مناسب در بخش های مختلف تبلیغات و طراحی میباشد. طرحهای اصطلاحا بازاری و تکراری  ایده های معمولی ضامن بقای فعالان این عرصه ها نمیباشند. بیش از دوازده سال تجربه در بخشهای مختلف صنعت تبلیغات و از جمله طراحی گرافیک و صنایع مرتبط مانند چاپ و بسته بندی به همراه سابقه همکاری با نامهای معتبر خارجی و داخلی , پشتوانه ما برای ارائه خدمات متمایز برای آنان که جویای حضور موفق در دنیای کسب و کار هستند میباشد.

از جمله خدمات ما :

– طراحی انواع طرح های بسته بندی  بصورت تخصصی در زمینه بسته بندی مواد غذایی , بهداشتی , دارویی و غیره متناسب با ماشین آلات و استاندارهای مربوط

– اکنون تولید کامل درب آلومینیومی مورد نیاز صنایع لبنی و عملیات چاپ, پرایمر , لاک , برش , امباس و پانچ و بسته بندی در داخل کشور انجام میشود. خدمات طراحی مربوط به دربهای آلومینیومی توسط ما ارائه میگردد.

– طراحی ست سازمانی و تجاری شامل: هویت گرافیکی , آرم , لوگو , لوگو تایپ , کارت ویزیت , مهر , سربرگ , پاکت , اوراق , واسط گرافیک الکترونیک , لیبل , فرم مراسلات و نامه الکترونیک , پوستر , بروشور و غیره.

– طراحی کاتالوگ , بروشور , پوستر , فلدر , هلدر , آرم , نشانه تجاری , فلایر و …

کلیه خدمات طراحی گرافیک به زبانهای فارسی و انگلیسی قابل ارائه میباشد.

هدف ما در ارائه خدمات طراحی ، بهره‌ گيري مناسب از علوم و تكنيك‌هاي روز تبليغات در جهان ، با در نظر داشتن فرهنگ ایرانی و مشخصات بومی بازار و مارکت ایران میباشد. ره آورد آشنایی با کارکرد آژانس ها و کانون های خدمات تبلیغات مطرح بین المللی و اروپایی ، سابقه همکاریهای متعدد با طراحان و مشاوران خارجی و بین المللی و آشنایی از نزدیک با نظرات و روشهای متفاوت برنامه ریزی و اجرایی آنها ، سالها حضور و فعالیت مستقل حرفه ای در خارج از کشور ، سابقه سالها همکاری با نامهای معتبر داخلی مانند گروه صنعتی پلیمر بوشهر تولید کننده محصولات پنبه ریز و اخذ تقدیر نامه و حسن انجام کار، سالها سوابق مدیریتی و اجرایی ، در کنار بهره مندی از آموخته های نظری و تئوریک و بروز رسانی مستمر آنها ، پشتوانه ما برای ارائه خدماتی متمایز و مطابق با استانداردهای جهانی است. ما نه به پشتوانه سرمایه کارفرمایان ، بلکه در سایه نوع نگرش خود ، ایده پردازی و نوگرایی ، تحلیل درست شرایط و فرصتها ، بکارگیری اصول علمی و … خدمات خود را متناسب با هر نوع نیازی ارائه مینماییم.

تهیه شده از وب سایت چاپ رازک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *