::قسمت چهارم ::
برای ساخت در دوباره یک plane ایجاد کنید.
سپس آن را به editable poly تبدبل کنید و طبق blueprint آن را تنظیم کنید و با استفاده از تکنیک clone Edge قسمت بالای در و سپس قسمت کنار در را کامل کنید.
برای اینکه در را به عنوان قسمتی از بدنه ی اصلی قرار دهید ،بدنه را انتخاب کنید و در editable poly گزینه ی attach را انتخاب کنید و بر رو ی در کلیک کنید تا با آن یکی شود.
برای کامل کردن جایی که کایت زیر در به در می چسبد edge های آن ناحیه را انتخاب کنید و به طرف داخل کپی کنید و vertex های آنرا با استفاده از گزینه ی weld به vertex های زیر در بچسبانید.
قسمت بالایی در را نیز تا جایی که به سقف منتهی میشود کامل کنید.
قسمت پشت در را نیز طبق blueprint کامل کنید.
قسمت بالای گلگیر را هم کپی کنید تا در مجموع آن ناحیه کامل شود.(اگر لازم شد vertex اضافی را remove کنید)
در پایان هم با استفاده از گزینه ی weld،vertex های کنار هم در آن ناحیه را به هم بچسبانید تا آن قسمت به طور کامل تشکیل شود.
تهیه شده توسط یاسر نوروزی از تیم وب سایت چاپ رازک
بدون دیدگاه