Business Card
_

کارت ویزیت دیجیتال

سرعت ، دقت ، کیفیت بسیار بالا

گلاسه نوعی مقوا صاف وصیقلی بدون هیچ بافت و شیاری که عموما 250 گرمی چاپ می شود. معمول ترین نوع کارت ویزیت در ایران این نوع کارت ویزیت است.

کارت ویزیت های لمینت براق از استقامت زیادی در برابر تا خوردگی و شکستن برخوردار است که با قابلیت براق کردن سطح و ایجاد شفافیت در رنگ

کاغذ کتان به نوعی از کاغذ بافت دار با ماهیت شیاری گفته می‌شود ،چاپ روی آن بسیار زیبا بوده و جلوه خاصی دارد.

کارت ویزیت لمینت مات از استقامت زیادی در برابر تا خوردگی و شکستن برخوردار است که با قابلیت مات کردن سطح کارت از انعکاس نور جلوگیری میکند

_

کارت ویزیت ابزاریست که ما برای برقراری ارتباط و شناساندن خود و شرکتمان و کمپانی خود به دیگران برای ایجاد روابط متقابل از آن استفاده میکنیم. طراحی کارت ویزیت اگر به خوبی انجام شود میتواند تاثیرات شگفتی روی کسب و کار ما داشته باشد باشد.

به همین خاطر مدیران شرکت ها و موسسات یکی از اصول اولیه مارکتینگ خود را با چاپ کارت ویزیت شروع می کنند. این مدیران می دانند که هر چقدر کارت ویزیت حرفه ای تر چاپ شده باشد می تواند معرفی شرکت را برای آنها راحت و راحت تر کند.

کاغذی با مقاومت بالا که از سولفات خمیر پالپ تهیه می‌شود را کرافت می نامند. کاغذهای کرافت بسیار متنوع‌ اند مانند کاغذهای کرافتی که سفید نشده که پیش تر برای بسته ‌بندی استفاده می شد

کارت ویزیت سلفون براق به وسیله سلفون براق روکش می شود که علاوه بر ایجاد رویه ای براق، از پاره شدن آن نیز جلوگیری می کند.

کارت ویزیت نیمه شفاف نوع جدیدی از کارت ویزیت پی وی سی می‌باشد که از این کارت ویزیت با عناوین مختلفی مانند کارت ویزیت شیشه ای،کارت ویزیت ترنسپرنت و کارت ویزیت شفاف یا نیمه شفاف نام برده می‌شود.

کارت ویزیت سلفون مات به وسیله سلفون مات روکش می شود که علاوه بر ایجاد رویه ای مات وجلوگیری میکند انعکاس نور

کارت ویزیت دیجیتال

  • نکته: 1 به دلیل روکش لمینت مات رنگ ها کمی کدرتر از سلفون می باشد. 2 به دلیل روکش لمینت مات رنگ مشکی تنپلات مقداری بور می شود.
  • رعایت فاصله برش 5 میلمتر از 4 طرف کار بایستی باشد.
  • Max. file size: 64 MB.
  • 0 تومان