1-چاپ تیشرت

این بهترین ایده تجاری است که میتوانید به آن فکر کنید. همه دوست دارند از تیشرت های شیک استفاده کنند که نه تنها انها را از همه متمایز می کند بلکه میتواند افکار و باورهای خود را با جملات ،طرح ها و تصاویر روی تیشرت های خود چاپ و به نمایش درآورند.از این رو تمایل به چاپ روی تیشرت روز به روز در سراسر جهان مشتاقان زیادی به خود جالب می کنند و هر روز انگیزه و ایده های جدیدی خلق میشود .این ایده یکی از فرصت های عالی برای راه اندازی تجارت آنلاین طراحی تیشرت است .

2-چاپ ماگ (لیوان)

اگر شما علاقه مند به ایجاد چیزهایی هستید که دیگران می توانند از آن لذت ببرند.چاپ لیوان یک ایده عالی است.لیوان های سفارشی با نقل قول های جذاب و طرح های شگفت انگیز بهترین راه برای ابراز عشق شما به مردم است.

برای راه اندازی چاپ لیوان به سرمایه گذاری بسیار کمی نیاز دارید. فقط لیوان ساده ،ابزار چاپ و تجهیزات چاپ وجود دارد با کمک مناسب ابزار های طراحی آنلاین ،ساده تر میشود که صاحب مشاغل طراحی را راحت انجام دهید.

3-کارت ویزیت

کارت ویزیت بهترین راه برای بیان تمام جزئیات مربوط به اطلاعات تماس،نام تجاری ،آدرس و بسیاری موارد دیگر به کارت ویزیت احتیاج دارند. هر شرکتی وجهه تجاری و انحصاری خاص خود را دارد وتمایل دارند کارت ویزیت های منحصر به خود را داشته باشند، این ایده یک روش نهایی برای تقویت تصویر سازی تجاری به طور گسترده هست .

از این رو این ایده تقاضای زیادی به خود جلب کرده با راه اندازی کسب کار چاپ کارت به راحتی می توان سود زیادی به دست آورد.

4-چاپ کارت پستال(خوش آمدگویی)

چاپ کارت پستال میتواند برای تجارت شما در فصول عروسی ،افتتاحیه و جشن ها بسیار سودمند باشد.این روزها مردم دوست دارند طرح های مختلف شخصی وطرح های ابتکاری منحصربه فرد و پیام های دلخواه خود را روی طرح های مدرنی چاپ کنند.بنابراین با به کار گذاشتن امکان طراحی و محصول روی وب سایت نه تنها می توانید پاسخگوی به نیاز مشتریان باشید بلکه می توان سود قابل توجهی از این ایده به دست آورد.

5-علائم و اگهی ها

استراتژی ساده که میتواند کسب و کار شما را موفق تر کند.این مورد از معتبر ترین روشهای تبلیغ مشاغل هستند که با یک طرح خوب برای آغاز یک مجموعه یا غرفه تبلیغاتی بسیار موثر است .بنر و پوسترهای تبلیغاتی که تصاویر و طرح های جذاب داشته باشند می تواند با یک نگاه توجه و اطمینان خاطر به مشتری یا ارباب رجوع به خود جلب کند .

چاپ بنر حتی در عصر دیجیتال امروز اهمیت خود را از دست نداده اند.آنها در واقع یک ایده تجاری چاپ دیجیتال عالی هستند.

6-چاپ استیکر و برچسب

همه محصولات بدون لیبل وبرچسب تقریبا ناقص هستند.یکی از ایده های جالب و جذابی که به شما میتوان معرفی کرد چاپ استیکر و لیبل هست که شما با این کار میتواند لوگو و نام تجاری شرکت یا مجموعه خود روی سطوح مختلف بچسبانید و خود را در مکان ها و بسته بندی معرفی کنید . این ایده چاپ لیبل یا استیکرطرح دار درآمد کلانی به سوی شما روانه خواهد کرد.

تقریبا 90 درصد از مشاغل به این آیتم نیاز دارند و ارائه چنین خدمتی برای بسیاری از استارت آپ ها میتواند بهروری خوبی داشته باشد

7- چاپ پوستردیواری

این روزها مردم به دنبال راه هایی برای تنوع در محیط شغلی یا زندگی فردی میگردن و چاپ پوستر دیواری ایده است که خیلی از شرکت ها ،بیمارستان ها ، رستوران ها و خانه ها برای تزئین رو به این نوع پوسترهای دیواری اورده و بازاری بسیار کلانی دارد. بنابراین ،برنامه ریزی برای شروع کار چاپ پوستر دیواری می تواند اقدامی هوشمندانه باشد.

مردم به دنبال راه هایی برای طرذاحی پوستر دیواری به تنهایی هستند و ارائه چنین گزینه هایی به آنها نه تنها فروش ،بلکه تصویر برند شما را نیز تقویت می کند.

8- بروشور و تراکت

بروشورهایی که بسیار عالی طراحی شده باشند خیلی سریع می تواند جریان کار ،خدمات،چشم انداز ،کالاها یک کسب وکار سازمان یا مجموعه را با زبانی روشن بیان کند.خدمات چاپ بروشور میتواند برای هر استارتاپی بسیار مفید باشد.و خیلی ها در سراسر جهان تمایل بیشتری به چاپ بروشور نشان می دهند. طبق آخرین نظرسنجی در زمینه تجارت چاپ دیجیتال ، این یکی از امیدوار کننده ترین موارد است. با ایده های نوآورانه چاپ تجاری که در بالا بحث شد ، می توانید بر صنعت حاکم باشید

ما امیدواریم شما فقط ایده های  کامل را انتخاب کنید ،در این مقاله مواردی جذاب و درآمد زا به شما معرفی کردیم که میتواند برای شما چشم انداز روشنی در پیش داشته باشد .اگر موفق شوید آنچه را دیگران نمی توانند در اختیار مخاطب قرار دهند شما به اشتراک بگذارید قطعا بازار را تسخیر خواهید کرد.(لطفا نظرات و سوالات تبلیغاتی و چاپی و…خود را با چاپ رازک در میان بگذارید)